måndag 23 mars 2009

Barnens bibel...


Hej goa kompisar!
Har ni haft en bra helg? Vi har haft det bara kul, mamma och pappa har sjungit med en gubbe som heter Bengt Johansson, fast han var väldigt bra. Jätte cool! Han spelar el gitarr vilket ös... Mamma pappa och de andra i kören var också bra. Jag satt hos Majlis och Gustav under konserten det gick bra. På söndagen så var vi som vanligt i kyrkan och jag var på söndagsskolan och där pratade vi om påsken och jag gjorde ett papperskors med fjädrar mamma tyckte om det. Sen var vi ute och åt och jag fick en pim pim klubba av mammas kompis Ulrika det var jättegott. Mums!!

Den här barnens bibel tycker mamma och jag väldigt mycket om det är bra text och mycket att titta på. Ha en bra dag...

Goa kramar
Elias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar