lördag 9 maj 2009

Gungeli, gungeli, gunga...











Hej alla goa kompisar!

Jag ville bara visa min gunga som jag har fått i år. Det fick bli min vår present av mamma och pappa. Men mamma säger att det blev fel, hon vill ha med kedjor istället för rep. Den är inte så stabil (Så köp den inte). Så mamma ska försöka fixa lite kedjor kanske mammas farbror har någon kedja liggandes?...

I morse så bjöd jag mamma frukost på sängen tillsammans med pappa det var så mysigt. Så det kan ni göra för era mammor och pappor då blir de så glada. I veckan har jag varit mycke på förskolan mamma har jobbat på förskolan i stan.

Nu ska jag ut och hjälpa pappa med att trava ved och sen ska mamma och jag ut och cykla en lång runda. Vi ska också till Inga-Greta och Sven på middag. Och då tar vi förstås cykeln. Mamma tycker att det är så roligt med sin nya cykel som man kan cykla på. Hon säger att den rullar så bra. Jag fick en ny sits att sitta i och jag trivs så bra i den man sitter som en kung i den.

Ha en bra dag.

Goa Kramar
ELIAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar