torsdag 3 juni 2010

Nu har jag bytt vinter till vår...

Hej alla goa kompisar!

Här var jag och hälsade på min bästa kompis en av dem. Fick åka åkergräsklippare vilken lycka, här körde min kompis och hennes pappa Sven. Sen fick jag köra....


Vilken underbar dag Tack vänner att jag fick hälsa på. En annan dag så var pappa och jag och tittade på när mamma skulle springa vårruset (mamma gick)...

Jag hörde dessa fantastiska musikerna på håll och var bara tvungen att få lyssna på dessa instrument så jag sa till pappa att jag ville dit och lyssna så vi traskade dit...

Här är jag... Sitter fortfarande i vagnen när vi går lååååångt..... och det gör vi rätt ofta, men har slutat att åka med pappa när han springer så jag får nog fråga om jag får hänga med på Stockholm maraton... Fick inte följa med mamma när hon gick med sina kollegor och kompisarna från öppna förskolan... Vilket gäng, 12 glada tjejer...


Denna ska var häftig.... men lite för stor för mig.... Ha det så bra goa kramar.

ELIAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar